Thursday, September 16, 2010

[вεrrч]‣ update update

[ ano chinese post =P ]
好久没写了。。
现在已经3.05了。。
我还没睡咧。。
哈哈
不是睡不着啦
是还不想睡=P

假期剩下那几天
啊>< 这整个假期被我给荒废了

照理来讲应该是读书温习的吧
但我竟然一页书也没翻过
可悲啊@@
我也不懂我在做什么
算吧 自己zap sang (cantonese)

bac to eng =P
sleep a lot today wanna take a short nap
bt i slept 3hours in d afternoon
yesterday was a happy day
finally im sick!!!
wahahaha bt juz few hours oni ><

felt guilty today
sis fell on floor juz bcause if me
sry !!!!!! im a bad jiejie ><




听听下一秒就好和第几个一百天又哭了
想想







可能结束了
会比较









好。


- вεrrч -









0 footprints:

Post a Comment

[вεrrч]‣ update update

[ ano chinese post =P ]
好久没写了。。
现在已经3.05了。。
我还没睡咧。。
哈哈
不是睡不着啦
是还不想睡=P

假期剩下那几天
啊>< 这整个假期被我给荒废了

照理来讲应该是读书温习的吧
但我竟然一页书也没翻过
可悲啊@@
我也不懂我在做什么
算吧 自己zap sang (cantonese)

bac to eng =P
sleep a lot today wanna take a short nap
bt i slept 3hours in d afternoon
yesterday was a happy day
finally im sick!!!
wahahaha bt juz few hours oni ><

felt guilty today
sis fell on floor juz bcause if me
sry !!!!!! im a bad jiejie ><




听听下一秒就好和第几个一百天又哭了
想想







可能结束了
会比较









好。


- вεrrч -









 

+[*|uvfy**|ui*]+. Design By: SkinCorner